ELS NOSTRES SERVEIS
Oferim tot tipus de serveis tant per empreses com per autònoms i particulars amb l’objectiu de donar resposta a totes les necessitats que puguin tenir tan a nivell professional com personal.
Treballem tant per a empreses com per a autònoms i particulars per tal d’assolir els objectius empresarials plantejats
Treballem tant per a empreses com per a autònoms i particulars per tal d’assolir els objectius empresarials plantejats
Vols saber en mans de qui deixes els teus tràmits legals?
A la Gestoria Luis comptem amb un equip molt competent d’economistes i advocats amb una llarga trajectoria professional, que segueixen una formació constant i tenen coneixement de tots els canvis normatius.
Desde la nostra gestoria a Mataró vetllem pels interessos dels nostres clients com si es tractés dels nostres i estem disponibles per respondre de forma pròxima i eficaç a qualsevol requeriment amb un servei integral.
A més, som una gestoria compormesa a oferir informació transparent i actualitzada. Amb l’objectiu de mantenir als nostres clients informats de totes les novetats, els professionals del nostre equip s’encarreguen de crear contingut en format blog i videoblog.
La nostra missió és fer la vida més còmode tant a empreses, com a autònoms i particulars perquè dediquin el seu temps i recursos al que realment importa: fer crèixer els seus negocis, o conciliar la seva vida laboral i familiar.
La formació continua dels nostres professionals, el coneixement de tots els canvis normatius i la relació permanent amb totes les administracions, ens permeten donar un assessorament integral i adaptar-nos a les necessitats dels clients oferint serveis molt complets i personalitzats.
A més, per a que els nostres clients estiguin informats sobre el sector i tot el que fem, posem a la disposició de tothom el nostre BLOG. Amb l’objectiu de resoldre possibles dubtes i informar sobre l’actualitat referent a noves lleis i canvis legals, els experts de la nostra gestoria a Mataró parlen sobre aquestes qüestions aportant la seva perspectiva professional.
Per altra banda, som coneixedors que les necessitats dels nostres clients canvien amb l’aparició de nous sistemes de pagament com els BITCOINS, plataformes col·laboratives com AIRBNB o la transformació digital dels minoristes que venen a través d’ecommerce propis com SHOPIFY o marketplaces externs com AMAZON. Tota aquesta informació ens ajuda a millorar la calitat dels nostres serveis, personalitzant d’aquesta manera el tracte amb cada client.
Oferim tot tipus de serveis tant per empreses com per autònoms i particulars amb l’objectiu de donar resposta a totes les necessitats que puguin tenir tan a nivell professional com personal.
Assessorament per una bona optimització fiscal, confecció de comptabilitat i de comptes anuals, així com assessorament davant d'inspeccions tributàries.
Assessorament jurídic enfront demandes amb tercers, constitucions de societats, modificació d'estatus social, compravenda d'accions i participacions.
Externalització del departament laboral, assessorament i gestió laboral, càlcul de nòmines, i tràmits amb la seguretat social.
Presentació de comptes anuals al registre mercantil, inscripció d'escriptures davant notari, elaboració d'actes i tramitació de certificats d'administradors societaris.
Gestió d'ingressos, assessorament personalitzat, control de factures i clients i declaració d'IVA i IRPF.
Assessorament i preparació del testament, gestió de l'impost de successions, declaracions davant notari i reclamacions legals.
Estudi de la situació financera per a un bon assessorament en la declaració per tal d'obtenir el resultat més favorable en cada cas.
Assessorament a l'hora d'escollir l'assegurança més convenient pel vostre negoci, experts en responsabilitat civil, d'accidents, tot risc de construcció, etc.