En Pep Luis us explica en aquest video com farem la campanya de la Declaració de la Renda del 2024 des de la Gestoria Luis:
Del 2 d’abril al 30 de juny de 2025 s’han de presentar per Internet, aquells que estiguin obligats, les declaracions de renda i patrimoni 2024. Amb resultat a ingressar amb domiciliació en compte, la declaració s’ha de presentar abans del 25 de juny.
A la GESTORIA LUIS iniciarem la campanya de confecció i presentació de la declaració de renda el dia 23 d’abril. Per això, ja podeu demanar hora, al telèfon habitual 937961031 o al mail de la Gemma (gemma.colomer@luis.cat) o d’en Jordi (jordi.martinez@luis.cat).
Recordeu que per confeccionar la declaració ho farem de forma presencial, telefònica o per videoconferència, sempre prèvia la vostra sol·licitud.