Videovigilància i drets del treballador
La implementació de càmeres de videovigilància en l’entorn laboral desperta debats inevitables. Ens trobem davant un delicat equilibri entre el dret de l’ocupador a supervisar
La implementació de càmeres de videovigilància en l’entorn laboral desperta debats inevitables. Ens trobem davant un delicat equilibri entre el dret de l’ocupador a supervisar
A causa del l’enrenou mediàtic dels últims mesos entorn de la reducció de la jornada laboral us expliquem com està la situació en aquests moments.
Fitxar a la feina és obligat per a tots els treballadors a l’entrar i en sortir de la feina. Això es causat per l’obligació que tenen
Bases de cotització Base mínima: s’ajustarà automàticament a l’increment del salari mínim interprofessional (SMI) més un sisè. Base màxima: s’incrementarà aplicant un percentatge equivalent a
Durant el mes de desembre, s’han aprovat una sèrie de mesures fiscals a través de la Llei 7/2024 i els Reials decrets llei 9/2024 i
Durant el mes de desembre, s’han aprovat, amb efectes per als períodes impositius que s’iniciïn a partir de l’1 de gener de 2025, nous tipus
Durant el mes de desembre, s’han aprovat una sèrie de mesures fiscals a través de la Llei 7/2024 i els Reials decrets llei 9/2024 i
A continuació us recordem les declaracions tributàries a presentar durant el mes de gener. Fins al 13 de gener INTRASTAT – Estadística Comerç Intracomunitari
L’1 de gener del 2024 van entrar en vigor les noves ordenances fiscals on es regula la taxa per la prestació del servei de gestió
Abans del 31 de desembre es molt recomanable modificar la base de cotització amb efectes 1 de gener de 2025 per ajustar-la als ingressos previstos.
El Tribunal Suprem, segons sentència de 18 de novembre de 2024, estableix que les empreses no poden acomiadar disciplinàriament un treballador sense obrir tràmit d’audiència
Estaran obligades a comptar amb aquestes mesures planificades les empreses que disposin de més de 50 treballadors i s’aplicaran també als treballadors cedits per empreses
Durant aquest mes de novembre i amb efectes 1 de gener de 2025 es pot demanar davant l’AEAT els següents canvis en relació a l’IVA.
Durant aquest mes de novembre s’ha de presentar el model 232 “Declaración informativa de operaciones vinculadas y de operaciones y situaciones relacionadas con países o
Els propers mesos i/o anys entraran en vigor normes que faran canviar de forma molt important la forma de facturar de les empreses. Us expliquem
A continuació us recordem les declaracions tributàries a presentar durant el propers dies del mes d’octubre. Fins al 10 d’octubre COMPTABILITAT Els clients que
Les principals novetats tributàries introduïdes pel Reial Decret llei 4-2024, de 26 de juny en relació a l’IVA d’aliments, pel qual es prorroguen determinades mesures
A continuació us recordem les declaracions tributàries a presentar durant el propers dies del mes de juliol. Fins al 10 de juliol COMPTABILITAT Els
Us deixem el link al vídeo de l’entrevista del 12 d’abril 2024 a TV Mataró d’en Pep Luis a l’espai “L’entrevista” amb en Pep Andreu,
A continuació us recordem les declaracions tributàries a presentar durant el propers dies del mes d’abril. Fins al 12 d’abril COMPTABILITAT Els clients que ens
En Pep Luis us explica en aquest video com farem la campanya de la Declaració de la Renda del 2023 des de la Gestoria Luis:
El proper dia 1 d’abril finalitza el termini per la presentació de la «Declaració informativa sobre béns i drets situats a l’estranger», model 720, corresponen
El proper dia 1 d’abril finalitza el termini per la presentació, per primera vegada, de la «Declaració informativa sobre monedes virtuals situades a l’estranger», nou
A continuació us recordem les declaracions tributàries a presentar durant el propers dies del mes de març. Fins al 12 de març INTRASTAT – Estadística
Consells de gestors i assessors pensats per empreses, per fer la gestió diària del teu negoci més fàcil.
Consells dels nostres gestors perquè autònoms es puguin dedicar a fer crèixer la seva activitat i minimitzin les friccions que suposen tots els tràmits administratius.
Consells d’estalvi dels nostres assessors perquè particulars gestionin els seus actius de manera responsable i eficaç, per tal de treure bon rendiment dels mateixos a llarg termini.