Estimats clients, ens dirigim a vosaltres desitjant el millor per a les vostres famílies i amb l’objectiu de que ens sentiu a prop durant aquests moments d’incertesa.
Son dies complicats per a tothom, i la nostra gestoria també s’hi veu afectada. Per sort, gràcies a les eines informàtiques podem continuar treballant per cobrir qualsevol necessitat que tingueu. És evident, que s’ha produït un canvi en la forma d’operar de la gestoria per seguretat pròpia, responsabilitat i per recomanació de les autoritats.
Volem llençar un missatge tranquil·litzador: La gestió dels tràmits segueix vigent gracies al treball amb la màxima responsabilitat i potenciant al màxim les eines telemàtiques a la nostra disposició. Amb aquest punt de partida, posant-ho tot de la nostra part, farem totes les declaracions de renta prioritzant les més urgents.
Recalquem la importància, en la mesura del possible, de no cancel·lar les pòlisses. Recordeu que es tracta de garanties que us han cobert amb anterioritat, i ara més que mai és important tenir-les.
Per conèixer millor totes les recomanacions i el modus operandi de la gestoria davant aquesta situació inusual, us recomanem que li doneu un cop d’ull al següent vídeo explicatiu: